[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bedzie forum slackware

From: Skyscraper <skyscraper_malpka_o2.pl>
Date: Sat May 22 2004 - 12:34:25 CEST

Grzes wrote:

> nie wylaczaj identyfikacji przegladarki jest ok :-D ;-)

Dokladnie :) sadze ze fajne reakcje beda jesli chodzi o OSy - teraz widze
FreeBSD i Windows. Moze nawet to zapobiegnie wypisywaniu glupich tekstow typu:
"Slackware rules - WIndows i IE sucks" - a okaze sie ze autor sam pisze pod
windowsem korzystajac z IE :D

a co do:
"Chat
Wszystko o czym chcecie dyskutować a tyczy się choć trochę Slackware Linux"

to moze wyrzucic tekst "a tyczy się choć trochę Slackware Linux"
do czego zmierzam. CHodzi o poruszanie roznych tematow IT
Ja np ostatnio zakupilem ksiazke "Building firewalls with OpenBSD znd PF" autor
Jacek Artymiak. Sadze ze jest rewelacyjna i chetnie porozmawialbym
konstruktywnie o tym ze "Slackowiczami" - po to aby wymienic pogadaly akurat z
nimi a nie na innych forach w internecie i juz.
A Slackware swoja droga.

CO o tym sadzicie ?