[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Witam

From: Skyscraper <skyscraper_malpka_o2.pl>
Date: Sat May 22 2004 - 00:41:46 CEST

SzAmO wrote:

> Czesciowo rozumiem taki zastoj. Ludzie nie maja najzwyczajniej czasu. Np.
> nie bylbym w stanie nad tym pracowac teraz bo nie mam czasu. Ja mam taka
> nature ze najlepiej mi sie takie rzeczy robi w nocy.. a nocy nie moge
> zarwac jezeli nastepnego dnia mam cos waznego. Z drugiej patrzac.. skoro
> sie zadeklarowali to rzeczywiscie powinno cos sie ruszac.. albo chodzisz
> wtajemniczyliby swierzych ludzi..

zgadzam sie calkowicie. sprawa jest prosta. Wystarczy powiedziec ze "zamykamy
interes" i nich ktos inny sie tym zajmie albo co jakis czas puscic jakis sygnal
zycia. normalnie nie dbaja o klientele ;)
zreszta bez przesady. jakby slacklisty nie zamkneli to by sie sama napedzala. a
strona? coz... niech przekaza komus innemu... no w koncu to OS ;) chyba ...