[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Witam

From: Olek <olek_malpka_greennet.org.pl>
Date: Sat May 22 2004 - 00:16:18 CEST

Użytkownik Skyscraper napisał:
> a jeszcze sie podpytam... wiesz cos moze odnosnie reaktywacji (kerka co to
> Matrix ?) www.slackware.com.pl ???
> Jakis czas teeeeeemu Jacek na GG powiedzial ze niby prace trwaja... ale to bylo
> jaaakis spory czas teeemu a tu ni widu ni slychu :/
>
> jakies wiesci sa moze?
>
> See ya

liste lubilem wiec napisalem pare mail do Igora Zakrzewskiego i
dogadalismy sie ze ruszy u mnie, szkoda ze po paru mailach przestal
lista.slackware.com.pl, teraz zastanawiam sie nad domena
slackware.waw.pl

jezeli lista ma byc tak aktywna jak kiedys to nalezalo by ja troche
rozreklamowac w usnecie i na roznych forach, licze na was :-)
po 1h dzilania jest nas 12 osob