[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: TRAGICZNE w skutkach operacje

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Thu Nov 04 2004 - 13:13:40 CET

On Thu, 04 Nov 2004 12:50:08 +0100, Leniobec wrote:

[...]
> do tego ściągniesz ten pakiecik i zainstalujesz.
[...]
> Po tych operacjach okna mi się nie podnoszą, net w ogóle nie działą,
> kupa błędów między innymi coś z QM_Modules not initialized. ITD. Na
> nieszczęście nie zrobiłem sobie plików .bak i nie wiem jak powrucić do
> starej konfiguracji. Może ktoś wie jak odwrucic ten choory w skutkach
> dokument?

W tym, co zacytowałeś nie było nic, co mogłoby unieruchomić Twój
system, z wyjątkiem zacytowanej wyżej 'paczki', w której mogły być
różne rzeczy.

Te wzmianki o QM_Modules sugerują raczej błędną konfiguracją jądra
dotyczącą sieci. *wildguess*

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl