[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: IPTABLES - mały problem

From: Artur Frydel <spamerom_malpka_mowimy.nie>
Date: Sat Oct 30 2004 - 16:00:14 CEST

On Fri, 22 Oct 2004 22:06:04 +0200, "Wojciech Grzelka"
<wojciech_grzelka@wp.pl> wrote:

> [...]
[...]
>Kurcze tak już robiłem i nic ! Nie wiem co jest grane ?

IMO zapomnieliście o regułkach SNAT. Jeśli router przekieruje taki
pakiet, a w nagłówkach nie będzie jego IP, to docelowa maszyna odpowie
nie routerowi, a hostowi klienta. A ten przecież oczekiwał na połączenie
z routera.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
Moj prawdziwy email to; artur[at]ples-kropka-pl