[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: backup slacka 10

From: thorin_1979 <thorin_1979_malpka_o2.pl>
Date: Sat Oct 30 2004 - 11:06:47 CEST

Krzys-iek <root.a.krionix.ten wrote:
> witam!
>
> Googlowalem oj googlowalem ale nie znalazlem satysfakcjonujacej odpowiedzi.
>
> Szukam czegos, skryptu czy latwego programu (najlepiej juz bedacego w
> systemie) do zbackupowania CAŁEGO dysku ze slack 10.
>
> Mam 2 partyjce i swapa. 2 partycje sa zamontowane. Chcialbym cos co spakuje
> tez te dane do jednego pliku. A moze lepiej nortona ghosta odpalic? Tyle ze
> przez sieci musialbym na jakis dysk udostepniony przez windowsa to zgrac a
> nie bawilem sie w to :-(
>
> Nie wiem czy mozna wszystko zgrac, windows by darl sie ze czesc plikow w
> [...]

Pięknym programem do robienia Backupu systemu jest partimage. Działa tak
samo jak Norton Ghost. Jest darmowy. Można dane przesłać siecią Na
stronie http://www.sysresccd.org/ jest przygotowane iso z nim oraz
kilkoma bardzo użytecznymi narzędziami. Jest to distro linuxa o
charakterze ratunkowym oparte na gentoo. Zawiera też sterowniki do m.in.
sagem 800 więc można połączyć się z neostradą. Naprawdę gorąco polecam.
Często jak zmieniałem distro to sięgałem po tą płytę i zgrywałem stary
system. Naprawdę warto. Jak ciekawostke zawiera darmowy program
anty-virusowy ClamAntyvirus więc można też sprawdzić komuś (lub sobie)
windoze jeśli jest taka potrzeba. Polecam gorąco.