[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

slackware 10 + maskarada

From: Piotr Belniak <uszatan_wywal_to_malpka_to_tez_o2.pl>
Date: Wed Oct 27 2004 - 23:53:25 CEST

czesc,

czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi gdzie w sieci można znaleźć jakiś dobry
tutorial w jaki sposób udostępnić łącze przy pomocy maskarady - mam chello
- z dynamicznym IP i dynamicznym pobieraniem adresu DNSu - chciałem sobie
umożliwić podpinanie laptopa - a w chello mają jakieś zczytywanie MACa
sieciówki i taka operacja to problem za każdym razem - i jak bym nie
kombinował (próbowałem Masquerade-Howto z dokumentacji, przeróżne tutoriale
dot. udostępniania połączenia Neostrady - i nic nie działa). Mam modem
podłączony do eth1 (eth1 ustawione na DHCP) i eth0 z adresem 192.168.0.1.
Okablowanie i takie tam mam w porządku - bo bez problemu obydwa kompy się
widzą. Dodam że mam Slacka 10.0 z defaultowym jądrem.

z góry dziękuję za wszelką pomoc
--
pozdrawiam
Piotr Belniak