[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nvidia pod jądrem 2.6.9

From: Jan Alboszta <janek_malpka_usunto.gwozdzie.dhs.org>
Date: Tue Oct 26 2004 - 12:19:28 CEST

Dnia Tue, 26 Oct 2004 11:41:47 +0200
Leniobec <leniobec@wp.pl> Napisal:

> Mam problem z nvidią po skompilowaniu nowego jądra. Gdy wybieram Nvidia
> support to sterowniki nie chcą się zainstalować.
Zgodnie zresztą z tym co pisze w dokumentacji. Nie możesz mieć na raz
dwóch metod obsługi karty.

> Natomiast gdy skompiluje jądro bez obsługi Nvidia i zainstaluje
> sterowniki http://ngc891.blogdns.net/kernel/patches/NVIDIA-Linux-x86-1.
> 0-6111-jp1.tar.bz to mam strasznie słabej jakości obraz, takie jakby
> przeploty. Czyli sterowniki działają ale słabiutko. Czy rozwiązał ktoś z
> Was ten problem?
Nie. Ale może dlatego że go nie miałem. Jajko 2.6.9 nvidia z 6111-jp1 i
chodzi dokładnie tak jak wcześniej...

Może coś w ustawieniach X-ów, lub narzędziem nvidia-settings uda Ci się
poprawić.

pozdr.
Janek

--