[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

zdalne zarzadzanie systemem przez ssh

From: Przemysław C. <pc83_malpka_antyspam_wp.pl>
Date: Thu Oct 21 2004 - 13:09:36 CEST

witam,
temat tego watku wydaje sie dziwny bo sam problem tez jest dziwny...
postaiwlem sobie drugiego kompa i posadzilem na nim slacka. komp nie ma
ani klawiatury ani moniora bo chce nim zarzadzac po ssh. no i pomyslalem
sobie ze pobawie sie postfiksem. nie chce sobie zasmiecac desktopa na i
postanowilem skompilowac postfiksa "zdalnie" po ssh. ale podczas
konfiguraji pluje bledy ze nie ma zainstalowanego kompilatora pomimo ze
gcc i g++ jest zainstalowane. to samo mam z ncurses jak chce
przekompilowac jajko. po wydaniu make menuconfig wywala sie i krzyczy o
biblioteke ncurses choc ta jest zainstalowana. co z tym fantem zrobic.
wiem ze moglbym sobie to na desktopie kompilowac i wrzucac na serwer ale
nie chce zasmiecac systemu
prosze o pomoc
pzdr
--
:: Przemysław C. ::
:: mailto pc83<at>tlen.pl or pc83<at>.wp.pl ::