[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

odzyskiwanie danych z partycji

From: news.tpi.net.pl <chopinos_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Tue Oct 19 2004 - 20:20:54 CEST

elo. podczas formatowania jednej partycji przez przypadek wylaczylem kompa i
skasowala mi sie cala tablica partycji ;( na szczescie udalo mi sie
zainstalowac system ale partycji nie odzysaklem i wszystkie dane ktore tam
mialem poszly sie je**c. nowego sysa zainstalowalem w miejscu gdzie wczesiej
nie mialem partycji wiec raczej nie nadpisalem niczego. czy mozna jakos
odzyskac dane z tamtych partycji? jakiego narzedzia do tego uzyc? moze byc
narzedzie pod wina lub pod liuxa. z gory thx