[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: rekompilacja kernela

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Fri Oct 15 2004 - 23:04:13 CEST

On Fri, 15 Oct 2004 22:23:33 +0200, Chomzee wrote:

> Dzieki wielkie, przeinstalowalem kernel-modules i alse i jess oki :]
> Nastepnym razem bede ostrozniejszy

W katalogu ze źródłami jądra jest plik Makefile. Jeśli kompilujesz
,,własne'' jądro, zmodyfikuj go np. tak:

VERSION = 2
PATCHLEVEL = 6
SUBLEVEL = 8
EXTRAVERSION = -MyPrecious1

I wtedy kompiluj jądro. make modules_install zainstaluje Ci w takim
wypadku moduły w /lib/modules/2.6.8-MyPrecious1/*

HTH

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl