[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 2 pytania o iptables

From: Hubertus <hubert_malpka_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Date: Thu Oct 14 2004 - 19:46:48 CEST

> 1. Napraw swój czytnik news: http://evil.pl/pip/OE.html
windows tak ma i basta - albo z tym zyjesz albo nie czytasz :( - proste
a czytajac ten post pod linuexem nie zauważyłęm ze mam coś nie tak - krzaków
nie było wiec uwazam ze jest ok
> 2. NTG. Czytaj opisy grup http://www.killfile.pl/
> Twoje pytanie nie ma nic wspólnego z tematyką tej grupy.
slackware ? to nie ma tam iptables ? no to musze zmienić dystrybucje chyba -
albo manualna jeszce poczytam - moze coś znajde czy aby tam jest iptables -
no i opiprze kolege ze niby dał mi slackware a dostałem coś innego - ciekawe
co :) bo wyglada jak slackware
> 3. To 'wpuszczanie po określonym mac-u' zadziała tylko w LANie.
> Sprawdź sobie: na serwerze: tcpdump -vvv -e -X -s 0 port 12345
> Na kliencie: telnet adres.ip.serwera 12345
spodziewałęm sie tego ale sie łudziłem
 4. Czemu boisz się połączeń na port 22? Postaw sobie sshd na innym
> porcie, albo zainteresuj się techniką nazywaną port knocking.
własnie czytam sobie o tym pukaniu ale jakoś to do mnie nie przemawia - za
duzo zabawy choć pewenie bezpieczne