[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: domyśla przeglądarka www

From: Krzysiek_W <krzysiek_malpka_bezspamu.stnet.pl>
Date: Thu Oct 14 2004 - 00:48:54 CEST

On Wed, 13 Oct 2004 23:00:59 +0200, ammon wrote:

> Witam!
> Jak zmienić domyślą przeglądarkę z mozilli na firefoxa (co kolwiek)
> wslacku 10?

u mnie po zainstalowaniu najnowszy ff sam sie zapytal czy chce go ustawic
jako domyslna przegladarke, wybralem 'yes' i dziala :) (instalowalem z
instalatora a nie z paczki czy archiwum (paczka nie wiem czy nawet jest na
linuxpackages))

Ewentualnie mozesz w gnomie (zakladam ze go uzywasz) w menu:
applications->Desktop preferences->Advanced->Preffered applications

i tam ustawiasz albo przegladarke, albo polecenie jakim otwierasz strony
ja mam ustawiony skrypt maly, ktory otwiera w nowej zakladce:
bash-3.00$ cat /usr/bin/launchurl
#!/bin/sh
/usr/firefox/firefox -a firefox -remote "openURL("$@",new-tab)" ||
exec /usr/firefox/firefox "$@";