[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Siec WiFi na DWL510... problem...

From: Wojtek [lwiczek] <lwiczek_malpka_poczta.onet.pl.invalid>
Date: Tue Oct 12 2004 - 17:03:03 CEST

Robert Giedrowicz wystukał, co następuje:

> iwconfig wlan0 essid moja_siec <- podaj tu SSID AP do ktorego sie
> podlączasz i bedzie dzialac (uzywalem repoteca na ndiswrapperze i nie
> powinno byc z nim problemow)

Heh, dzieki za odpowiedz, niemniej jednak wczesniej doradzono mi juz to na
pcol... A moj blad polegal na tym, ze pomylilem sie w nazwie APka i nie
chcialo dzialac... a teraz dziala pieknie :) TYlko jeszcze nie wiem, jak
zrobic, zeby siec dzialala automatycznie po uruchomieniu... ale moze do tego
jakos dojde ;)