[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

lilo slackware 10 help me..

From: misiek <hondashadow_malpka_poczta.fm>
Date: Wed Oct 06 2004 - 21:05:50 CEST

nie wiem ale ta 10'tka jest jakas trefna za kazdym razem jest ten sa problem
na roznych dyskach i komputerach, a mianowicie przy instalacji nie moze
zapisac lilo do mbr i trzeba to zrobic recznie.
Ale cosik mi nie wychodzi ...
Zamontowalem sie do mojej partycji glownej i dostalem sie do katalogu /etc/
znalazlem plik lilo.conf jak zwykle pusty.
Ale problem jest z zapisem czego kolwiek na tym dysku gdy chcem utworzyc
katalog juz na zamontowanej partycji mowi zie No space left on device - no i
siet nic nie moge zrobic co sie dzieje.

tak probowalem sie dostac do partycji
bare.i root=/dev/hda2 i hda1
ale to ne wystarczylo musialem utworzyc katalog /hda i zamontowac
mount /dev/hda1 /hda i tu mam moja struktire katalogow
cd /hda <- i wtym miejscu nie moge nic utworzyc

probowalem tez tak
bare.i root=/dev/hda2 noinitrd ro
ale wtedy krzyczy mi
Kernel panic.... i dupa

co jest nie tak wydaje mi sie ze ten komunikat No space left on device nie
jest do konca prawdomowny wydaje mi sie ze nie mam praw zapisu do tej
partycji czy jak ????

pomocy prosze
dzieki