[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

zawiecha modemu

From: Szymon <szymkoo_malpka_gazeta.pl>
Date: Wed Oct 06 2004 - 16:36:10 CEST

witam mam ogromny kłopot z modemem pod DSL - SPEEDSTREAM 5100, kazdego dnia
mi sie zawiesza...jednakze po restarcie modemu wszystko wraca do normy i
net pracuje jak nalezy..technicy z TPSA mowią ze sprzet jest spoko i
ewentualnie moga mi wymienic na inny i nie dają gwarancji ze to poprawi
stan rzeczy. Słyszałem ze mozna pod linuxem napisac skrypcic ktory bedzie
wykrywał brak internetu i automatycznie momentalnie restatował modem, czy
cos takiego ktos ma albo ewentualnie pomogł mi ten skrypcik stworzyc,
dzieki za kazda pomoc