[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wlan

From: Karol Więsek <appelast_malpka_drumnbass.art.pl>
Date: Mon Oct 04 2004 - 10:10:51 CEST

Użytkownik Grzesiek D. napisał:
> Witam
> wlasnie sie czaja do zakupu karty WLAN.
>
> moze ktos ma karte d-link z obsluga 802.11g? i czy moze mi moze mi
> powiedziec jak to zrobil ze sterownikami ?
> wlasnie sprawdzalem co tam jajko 2.4.27 ma w sobie do wlan to wiele
> kart nie obsluguje :(

Niestety posiadam tylko d-linka w standardzie 802.11b. Nie było do niego
standardowo w 2.4 sterowników. Aczkolwiek przed zakupem zrobiłem sobie
liste kart obsługiwanych przez linuxa ( prism2, acx, ... ) i teraz nie
mam z nią żadnych problemów.

> albo inaczej. jaka karte kupic wlan 802.11g zeby nie miec problemow ze
> sterownikami?

Proponuje pogooglować za spisem ;] obsługiwanych kart. Niestety ja nie
pamiętam. To jest strona projektu sterowników do mojej karty. Jest tam
spis parunastu modeli. Może pomoże.

> pozdrawiam !

pozdrawiam KW