[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: temporary net config file - newbie

From: Stachu 'Dozzie' K. <dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl.nospam>
Date: Thu Sep 30 2004 - 02:18:08 CEST

On 2004-09-29, arty5ta wrote:
> dzieki za swietny opis.
> mniej wiecej tak to wszystko sobie skonfigurowalem i dziala mi tak jak chce,
> jedyne czego nie moge zrzumiec to to ze u mnie wyglada to tak:
>
> # eth0
> IPADDR[0]=""
> NETMASK[0]=""
> USE_DHCP[0]="yes"
> DHCP_HOSTNAME[0]=""
>
> # eth1
> IPADDR[1]=""
> NETMASK[1]=""
> USE_DHCP[1]=""
> DHCP_HOSTNAME[1]=""

> [...]

Ja na twoim miejscu sprawdzilbym, jaki IP ma eth1, a potem przegrepowal
sie przez /etc/ szukajac tego IP (grep -R <tu-wstaw-IP> /etc/). To nie
musi pomoc, jesli na eth1 idzie DHCP, ale moze masz statycznie
przydzielony IP.
Jak nic z tego nie wyjdzie, to przeanalizowalbym initskrypty, pewnie
zaczynajac od czegos takiego:
grep -R ifconfig /etc/ | less -S

--
Stanislaw Klekot