[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pakiety tgz ???

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Tue Sep 28 2004 - 00:58:36 CEST

On Tue, 28 Sep 2004 00:09:51 +0200, arniee wrote:

> A propos... czy jest jakiś trick na sprawdzenie, czy dany pliczek tgz to
> spakowane źródła czy paczka ? ;) nie raz sie "naciąłem" :P

Po pierwsze: paczki powinny się nazywać jak guru przykazał:
nazwapakietu-wersja-arch-build.tgz. Jeśli nazywają się inaczej, to albo
jest to dodupnie zrobiona paczka, albo nie jest to paczka. W obu
przypadkach odradzamy instalację.
Po drugie: zcat nazwapliku.tgz | tar t (i analiza ścieżek)

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl