[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Co lepsze HTb czy CBQ - pytanie laika

From: Stachu 'Dozzie' K. <cut-to-last-hypen-dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl>
Date: Mon Sep 27 2004 - 15:06:28 CEST

On 2004-09-27, Krzycho wrote:
> Witam jak wyzej bo juz po wszystkich tekstach nie wiem czego sie lepiej
> uczyc

Eeeee... a co jest wyzej? Bo ja nie widze...

Still reading? Good.
Pytania zadajemy w tresci posta, chocby powtarzaly to, co jest
w temacie.
HTB jest prostsze w obsludze i chyba troche mniej zasobozerne od CBQ,
ale CBQ z kolei ma wiecej parametrow i czasem mozna je ladniej uzyc do
dostrojenia kolejkowania ruchu. I nie zapominaj o IMQ i innych
algorytmach kolejkowania.
Mowiac krotko -- ucz sie wszystkich metod, bedziesz pozniej wiedzial,
z czego skorzystac.

--
Stanislaw Klekot