[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Polonizacja konsoli (np daty) a slack 10

From: Jan Alboszta <janek_malpka_usunto.gwozdzie.dhs.org>
Date: Sun Sep 26 2004 - 23:09:49 CEST

Dnia Sun, 26 Sep 2004 22:46:11 +0200
"Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> Napisal:

> ale teraz mam 10tke i juz w etc/profile nie ma tego o czym tam pisza ;-(
Ale może poczytaj etc/profile?
Jest tam linijka o dodawaniu uruchamialnych plików z
końcówką sh z katalogu /etc/profile.d
I tam jest już dedykowany lang.sh gdzie ustawiasz zmienne językowe.

> Dodatkowo zainstalowalem ten pakiet pl-console - moze przez to cos
> spsułem i nawet o tym nie wiem.
Chyba niepotrzebnie, choć warto go obejrzeć. Musisz zmienić
w /etc/rc.d/ rc.keymap i rc.font na takie jak w tym pakiecie. Ale pliki są
już chyba w dystrybucyjnym kdb.

pozdr.
Janek

--
4)A gdybym był kobietą to mógłbym jeszcze dodać: BO TAK
Krzysiek C.