[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SCSI sybios

From: Maciek <maciek_malpka_mikro.eu.org>
Date: Thu Sep 23 2004 - 09:31:34 CEST

User grupa napisał:
> Mam porblem z instalacja róznych dystrybucji na serwerze na którym
> znajduje się kontroler SCSI symbios (sym53c8xx)(dwa dyski). Próbowałem
> już instalować RH 7.2, 8.0, Slackware i Debiana. Jedynie udało mi się
> zainstalwoać RH 8.0 ale system nie uruchamiał się. Na RH 7.2 instalacja
> zatrzymywałas się na loadin module sym53c8xx. Przy Debianie i Slacku
> wogóle nie widział dysków tak jakby wogole nie wykrywał kontrolera SCSI.
> Bardzo proszę o pomoc jak rozwiazaać ten problem??. Męcze sie z tym juz
> dość długo, próbuje róznych instalacji i nic
> Z góry dziękuję

Witam.

Jak uruchamiasz slacka z plyty nie startuj z kernelem bare.i tylko wybierz
którys z kerneli scsi (scsi.s, scsi2.s - nie pamietam dokladnie). Po
ukazaniu sie wiersza polecen zaraz po zaladowaniu bootloadera wcisnij F2 a
ukaze Ci sie lista dostepnych kerneli, ktorys z nich obsluguje ten kontroler
i zainstalujesz slacka bez problemu.

--
Pozdrawiam Maciek