[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ZipSlack i mpg123 pomocy!!!

From: Grzegorz Nowicki <acid3-24_malpka_o2.pl>
Date: Tue Sep 21 2004 - 22:54:26 CEST

1. Ściągnąć pakiet alsa-driver, alsa-lib, alsa-oss, alsa-utils i
zainstalować wszystkie : installpkg alsa-coś
    następnie wpisać alsaconf, poOKejać (CZYTAJĄC OCZYWIŚCIE CO KOMPUTER DO
CIEBIE GADA !!!! ), i gotowe, potem alsamixer, poustawiać głośności i wyjść,
a następnie aslactl store, powinno działać bez problemu, w razie gdyby po
restarcie nie było dzwięku dopisać w /etc/rc.d/rc.local alsactl restore

2. ściągnąć pakiet mpg321-coś.tgz z netu i zainstalować : installpkg
mpg321-coś.tgz
    uruchamiac : mpg123 sciezka/do/piosenki

--
make brain && make brain_install