[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

fluxbox + dockapps

From: irok84 <clash7_malpka_poczta.fm>
Date: Tue Sep 21 2004 - 07:37:50 CEST

Witam.
Mam zainstalowanego fluxboxa. Uruchamia się on bezproblemowo, ale chcę,
żeby wraz znim uruchamiały się dockappy. W moim katalogu domowym nie
było pliku .xinitrc. Utworzyłem go i zapisałem w nim:

exec fluxbox &
wmmaiload

ale to nic nie daje bo i tak uruchamia się sam fluxbox- tak jakby system
wogóle nie używał tego pliku .xinitrc. Co zatem zrobić, aby móc
uruchamiać dockappy wraz z fluxboxem? Sprawa dotyczy nie tylko
dockappów, gdyż chcę, żeby wraz z fluxboxem uruchamiał się także skrypt
o nazwie sdi (do łączenia z netem).

KUBA