[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pomocy

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Sat Sep 18 2004 - 17:56:21 CEST

Et circa horam Saturday 18 of September 2004 14:28, clamavit dudus:

> jak na razie uzywam windowsa i chcialbym przezucic sie na linuxa
Trochę za późno... Obecnie przeżuwanie jakiegokolwiek systemu (LinuKSa,
Windows i innych) jest trudne, gdyż dostarcza się je na CD, które
nieprzyjemnie się przeżuwa (a odłamki włażą między zęby). Przeżuwanie na
Linuksa było łatwiejsze, gdy miało się do czynienia z dyskietkami.

> jaka dystrybucje wybrac :( moze mi ktos pomoze ???
Jakąkolwiek z aspellem.

Pozdrawiam, jkb

--
"W 1957 roku Koslowski został pomyłkowo uwięziony, skazany na trzy lata
więzienia, ale już na wiosnę 1958 roku na skutek pomyłki sądowej