[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: MPlayer dla Slacka

From: Adrian S. <adriansocho_malpka_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Date: Sat Sep 18 2004 - 00:46:36 CEST

m4 wrote:

> http://linuxpackages.net

przelookałem tą stronę i zapoznałem mojego demona szybkości z chyba
każdą wersją MPlayera jaką tam mogłem znaleźć. Faktycznie z tym MP to
głupia sprawa bo naprawdę to musiałoby być z 10 wersji paczki z nim
żeby dawało radę w każdych warunkach.

 Pewien kolega zagadał do mnie na gg i zapodałem opcje configure a
kolega chwilę potem zapodał linka do paczki, ale nadal brakuje mi
czegoś, co gorsza jeszcze nie wiem czego. To znaczy libXxf86dga.so, a
tak ja radzą na tej stronce to nie mogę, bo nie wiem w jakiej paczce
jest ld ;-)

  Anyway, chciałem mieć takiego asa w rękawie że będę w stanie w
każdych warunkach zainstalować dystrybucję z możliwością odtwarzania
filmów i z przeglądarką. Komplet WMaker + Gentoo (File Manager) +
Mozilla FF + MPlayer i tyle, ale z tym MP problem. Chyba poćwiczę z
cross-kompilacją. To znaczy chciałbym znać wasze zdanie na temat
tego, czy jeżeli na drugim kompie skompiluję MP z odpowiednimi
opcjami to czy wystarczy zamiana samej binarki wykonywalnej ?

--
Adrian S.
  Nie takie Gentoo straszne jak je malują...