[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: vim kolory

From: Elmo <elmo_malpka_os.pl>
Date: Fri Sep 17 2004 - 02:07:20 CEST

Użytkownik toka napisał:
> Dnia Thu, 16 Sep 2004 23:34:46 +0000, Elmo napisał(a):
>

> zasugerowalem wstawienie vimrc z exampla poniewaz defaultowo wogle
> skladnia nie jest kolorowana.

zapomniałeś dodać, iż włączą ją syntax on...

> heh wiesz nikt ci tu nie bedzie specjalnie zagladal do dokumentacji po to
> zeby ci napisac co masz wklepac do vimrc po to zeby skaldnia ci sie
> swieciala na twoj kolor, wybacz troche pokory - czytanie nie boli

Ty wyszedłeś z założenia, że ja tego nie zrobiłem i pierwsze co zrobiłem
  to wysłanie postu na grupę...(gratuluję intuicji, której mi brakuje);
poza tym wątpie, iż definicje za definicje kolorów odpowiada vimrc (ale
może się mylę), wydaje mi się, że to może być gdzieś w .../syntax/i odp.
języku...albo coś w tym stylu - nie umiem tego zlokazliować, stąd mój post

> a tak btw. gdybys troche inteligentnie pomyslal to przekopiowalbys sobie
> vimrc z Mandrake 9.1 skoro tamten ci bardzo pasowal a nie pisal wogole
> tego typu posty.

myslisz, że nie sprawdzałem tego?;) btw vimrc z mojego Mandrake ma jeden
wiersz....syntax on

> EOT!

dla mnie wciąż temat otwart, może ktoś inny z Szanownych Grupowiczów mi
pomoże;
Pozdrawiam
---
Elmo