[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Karta sieciowa 3coma - ciag dalszy

From: Jakub Jankowski <shasta_malpka_spam.atn.pl>
Date: Fri Sep 10 2004 - 23:27:02 CEST

On Fri, 10 Sep 2004 22:02:20 +0200, n0d wrote:

> tzn, gdzie?

Podałem Ci Message-ID wiadomości, w której nie odpowiedziałeś na
postawione pytania.

> niestety jak pewnie zauwazyliscie pisze z windowsa... ustawilem
> kodowanie na iso, wiec u mnie chyba jest dobrze.

Masz źle ustawiony czytnik -- nie deklaruje w nagłówkach kodowania,
którego używa.

> W takim razie jak moge to ustawic?

Jeśli chodzi o samo ustawienie rutingu, to polecam man route

> W mojej sieci jest tak: Mam jeden komp, na ktorym jest internet i za to sie
> placi, natomiast na drugim, mam dostep wylacznie do serwera ftp i strony
> naszej sieci, wiec nie mam z czym zwracac sie do admina...

Czyli oczekujesz od nas informacji, jak wymigać się od płacenia za
sieć? Przykro mi, nie pomogę.

--
Jakub Jankowski
shasta AT spam DOT atn DOT pl