[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Flash w przegladarkach

From: Adrian S. <adriansocho_malpka_wp.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Date: Fri Sep 10 2004 - 14:12:35 CEST

Jazzu wrote:

> W każdym bądź razie ja używam firefox a jego
> ta instalka nie uwzględnia więc musiałem poradzić sobie inaczej.

u mnie zaczęło działać jak po zainstalowaniu tego flasha z
www.amcromedia.com przegrałem te plikiu co pisałeś do katalogu
plugins w katalogu firefoksa.

może ze względu na ograniczenia licencyjne deweloperzy Slacka nie
mogli dołączyć do dystrybucji tego macromediowego playera...
 a to uznali że lepiej jest dać cokolwiek niż nic...

--
Adrian S.
  Nie takie Gentoo straszne jak je malują...