[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

radeon 9600

From: Darek Kolberg <seller85_malpka_wp.pl>
Date: Wed Sep 08 2004 - 16:11:52 CEST

witam
Mam Slacka 9.1, i mam problem ze sterownikami do Readona, jak je
zainstalować ? Producent daje tylko sterowniki .rpm, probowalem z --nodeps
ale nic nie wyszlo, modul juz sie pojawil w kernelu, ale i tak X'y nie
chodzą.
 Rozpakowalem tez rpm'a i recznie zapodalem ./make_install wszystko poszlo
kladko, wlączyłem konfigurator fglrx, podalem wszystkie dane, typu Vertical
i Horizontal i inne. Ale tryb sie nie włącza

Jak ktos ma jakis pomysl jak rozwiazac ten problem prosze o pomoc.