[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

hotplug a firmeware, czyli jak uruchomić DVB

From: pedro <123pedro_malpka_interia.pl>
Date: Sun Sep 05 2004 - 04:46:43 CEST

Witam,
Na stronie http://www.amokk.jawnet.pl/!dvbzone/?id=dvbnalinuksie jest opis
instalacji DVB, oględnie rzecz ujmując wszystko idzie mi w miare dobrze
do momentu gdy już powinno wszystko działać, i w logach powinny pojawić
się wpisy że uruchomiono i t.d. tylko że się nie uruchamia,
opis jest chyba do jakiegoś rpm distro, i prawdopodobnie firmeware
ląduje w niewłaściwym katalogu (/usr/lib/hotplug/firmware/),
tak mi się przynajmiej wydaje,dlatego mam takie pytanie - gdzie hotplug
trzyma firmware, ew. gdzie i jakie wpisy w confach powinny być,żeby je
znalazł i załadował.

A może znalazł by się ktoś kto zrobi sensowny opis instalacji DVB z
obsługą softcam i VDR dla karty TT-1.3 (ss1 jak kto woli) na Slacka,
wprawdzie na forum.esat.pl są życzliwi ludzie którzy starają się
pomóc ale każdy ma albo inne distro albo inną kartę i jakoś tak
wychodzi że ciągle coś nie wychodzi.
Potomność była by mu wdzięczna, i nie tylko ja - również.