[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Zintegrowana karta sieciowa Nic

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Fri Sep 03 2004 - 23:33:28 CEST

Et circa horam Friday 03 of September 2004 21:10, clamavit n0d:

> Mam zintegrowana karte sieciowa nica, zainstalowalem sterownik 3c2000;
> wpisalem "ifconfig eth0 up", a pozniej w netconfigu ustawilem parametry
> sieci, ale niestety nie chce dzialac :( co moze byc przyczyna?
Przyczyną może być m. in. spisek masoński, za rzadkie powietrze lub
skuteczne modły nieżyczliwej Ci sąsiadki.

Innymi słowy: daj więcej szczegółów. Model płyty, karty, lspci -v, dmesg,
informacje co do jądra...

Pozdrawiam, jkb

--
"Gdy narodził się Koslowski, jego dwaj ojcowie mieli stoczyć zaciekły
pojedynek na pistolety. Ojciec, który przeżył, opowiada, że gdy po raz