[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Slackware 10 i HP NetServer

From: Po_Steen <nie_pisz_tu_malpka_wp.pl>
Date: Fri Sep 03 2004 - 16:28:05 CEST

HP NetServer E800 z jednym procesorem. Mam kilka problemów z tym
sprzętem - wydaje się być sprawny, ale napotkałem na problemy podczas
instalacji linuksa slackware 10.

1. Nie moge wystartować systemu z dysku scsi (są dwa - linux je wykrywa) -
oczywiscie w biosie (F2) ustawiony start na twardy dysk jako pierszy, a
partycja jest z flagą BOOT
2. Nie wyswietla się na początku informacja o biosie scsi (czyli nie można
wejść przez ctrl + c do niego by sprawdzić ustawienia)
3. Instalacja linuxa (instalacja pakietow) trawal z 9 godzin, i doszłą
chyba do 80% (sekcja X)
4. Coś jakby nawet sie powoli ekran "rysował" (tryb tekstowy oczywiscie.

Wydaje mi się że coś z tym SCSI może mieć wspólnego. Slackware 10 startuje
z kernelem scsi2.s. Linuks wykrywa dyski niby dobrze.