[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rekompilacja slacka pod swój procesor

From: Kamil <darkdancer_malpka_wytnij_czlowieku.wp.pl>
Date: Wed Sep 01 2004 - 11:00:10 CEST

W okolicach Wed, 01 Sep 2004 08:58:01 +0200, NKG zaśpiewal:

> W ogóle to co myślicie o tym całym pomyśle? Warto? Ktoś to już robił?
> Slack działa na domowym kompie więc stabilność nie jest najważniejsza, ale
> najważniejszy jest komfort pracy do którego prócz szybkości stabilność też
> sie zalicza :)

Moim zdaniem calego slacka nie warto, skup sie tylko na samym srodowisku
graficznym jakiego uzywasz (Gnome czy tam Kde) Jezeli chodzi o Gnome to
nie wiem czy warto bawic sie samemu, skoro jest dropline kompilowane pod
i686 a roznica pomiedzy i686 a optymalizacja pod athlona jest juz
niewielka (zalezy od aplikacji ale w wiekszosci wypadkow) Aha no i nie
wiem tez czy dobrym pomyslem jest -Os przy mozilli, no ale jezeli zalezy
ci na zaoszczedzeniu miejsca a nie na szybkosci... Pozatym moze
powinienles sprobowac gentoo tam wszystko kompilujesz od poczatku do konca
pod swoj procek.