[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

9.1 proble z CRONem i backupem na DVD.

From: emssik <news_malpka_brak.net>
Date: Wed Sep 01 2004 - 10:05:25 CEST

Witam,

  mam następujący problem. Jest sobie skrypt, który taruje pewne katalogi,
  czyści płytę DVD (płytki RW), a następnie nagrywa na niej starowane pliki.

  Skrypt działa poprawnie odpalany z palca. W momencie rozpoczęcia czyszczenia
  płyty DVD (growisofs -Z /dev/dvd=/dev/zero >> backup.log), wywala mi w logu:

  WARNING: /dev/dvd already carries isofs!

  Ale czyszczenie jest przeprowadzane poprawnie i skrypt jest kontynuowany.
  Ten sam skrypt odpalany z crona, w dokładnie tym samym miejscu generuje mi:

  FATAL: /dev/dvd already carries isofs!

  I skrypt jest przerywany...

  Co robie nie tak? Jak to poprawić?

--