[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slax-live - pierwsze wrażenia

From: Stachu 'Dozzie' K. <cut-to-last-hypen-dozzie_malpka_dynamit.im.pwr.wroc.pl>
Date: Mon Aug 30 2004 - 14:37:01 CEST

On 2004-08-28, Jan Alboszta wrote:

> Jak dla mnie jest to fajna baza do zrobienia własnego live cd. I właśnie
> za to lubię ten projekt.

Me too. Skonstruowalem sobie Slax-remastered, uzywajac Slaxa 4.0.1
i Slackware 9.1 + kilka moich pakietow (hping2, mtr, ngrep, perlowy
Net::RawIP i pare innych rzeczy) i kernel 2.4.26 (nie mialem czasu
remasterowac na 2.4.27+cryptoloop). Jak znajde chwile (moze w tym
tygodniu), to sprobuje pozbyc sie ovlfs na rzecz LVM. Nieco przytne
elastycznosc ovlfs, ale za to kazdy bedzie mogl offline zrobic sobie
Slaxa na dowolnym jajku (brakuje mi conieco 2.6.x). Jesli mi sie cos
uda, to pewnie bedzie widoczne na www.slax.org

--
Stanislaw Klekot