[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Gdzie mam szukac?

From: Piotr C. <piotr_malpka_not4spam.mabanana.com>
Date: Sat Aug 28 2004 - 00:04:21 CEST

Lukasz Michalowski wrote:

> Witam,
> stworzylem strone o Slackwarze (nazwe to narazie szablonem) i
> chcialbym poszukac wspolpracownikow. Powiedzcie prosze na jakiej
> grupie mam to robic. Adresu do strony nie podaje bo nie chce zeby ktos
> uznal to za reklame/spam.

Tak właśnie powstają polskie strony internetowe. Ktoś 'odkrywa' phpnuke
albo coś podobnego, robi (tak jak Ty) jakiś szablon - dużo formy, zero
treści. A potem zastanawia się skąd treść, bo jednak coś by się
przydało.

Jeśli chcesz zrobić coś dla użytkowników Slacka to przyłącz się do
czegoś gotowego - jest kilka dobrych stron. I rób content, a nie forme.

P.