[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

samba udoostepnianie administratorskie

From: adamcios <adamcios_malpka_go2.pl>
Date: Thu Aug 26 2004 - 13:56:01 CEST

przeinstalowałem sambę z wersji 2.2.8 na 3.0.5 i mam problem ze zdalnym
zarządzaniem komputerami.Samba skonfigórowana jest jako PDC w wersji 2.2.8
była taka opcja jak domain admin group = i w tym miejscu sie listowalo albo
grupe odpowiedzialną za dostep administracyjny lub konkretnie nazwy
użytkowników. Samba 3.0.5 nie posiada tej opcji i w tej chwili zablokowało
mi dostęp do wszystkich windowsów XP z udostępnieniem administraorskim. Jak
ustawic opcje analogiczną do domain admins group w sambie 3.0.5...?
BTW: opcja admins users nie jest rozwiązaniem. czy w tym momencie pozostaje
mi logowanie do komputera (z XP prof) zarzadzajacego jako root?????