[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: emerde vs swaret

From: Rafał Jeżak <kacper_malpka_NOSPAM.slubice.biz>
Date: Mon Aug 23 2004 - 02:41:37 CEST

Gilder wrote:
> czy ktoś z was bawił się może Emerde (http://emerde.freaknet.org/index.php)

Ja się bawiłem na początku powstania projektu, dlatego, ze mam okazje
bawić się Gentoowskim emerge, pomyślałem, że emerde dla Slacka będzie
dobrym rozwiązaniem, ale narobiło mi syfu w systemie, troche połapać się
nie mogłem, bo dziwnie odtowrzyło drzewo pakietów i wywaliłem to :)
Może teraz jest to lepiej pomyślane, jak będziesz się tym bawił to daj
znać. W każdym razie, jeśli to ma działać tak, że kompiluje źródła z
wczesniej ustalonymi flagami, robi pakiet i instaluje - do tego wspólgra
z pkgtools (w moim przypadku dublowało pakiety) i oczywiście _dobrze
działa_ to warto to zainstalować.
A jak na razie, jestem szczęśliwym posiadaczem swareta, który i tak
głowie mi tylko przypomina o nowych pakietach :)

Pozdrawiam,
--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak
=[ email: kacper(at)slubice(dot)biz && www.kacper.org