[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bootowanie przy instalacji z innego kernela

From: porlock <porlock_malpka_friko6.onet.pl>
Date: Sun Aug 22 2004 - 12:42:32 CEST

No tak ale mi chodzi o zrobienie dyskietki do zabootowowania coby pozniej
chcial 2 kolejne dyskietki z root- filesystemem, a nie zwykla dyskietke
startowa gdzie moge sam wybrac root file system ktorego defacto wogole
jeszcze niema bo slack jest nie zainstalowany.
O ile mnie pamiec nie myli to makebootdisk, robi zwykle dyskietki startowe.
a podanie w parametrze ramdisk root=/dev/fd0 jakos nie zadzialalo. Wydaje mi
sie ze kernel musi byc specjalnie przygotowany do takiej operacji jakimis
slackowymi patchami, aby to zadzialalo poprawnie.
Potrzebuje tego aby odpalic kernel 2.6 i zainstalowac system na macierzy
sata raid, na kontrolerze SLI.

Uzytkownik "Dominik L.. Borkowski" <dom@vbi.vt.edu> napisal w wiadomosci