[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: bootowanie przy instalacji z innego kernela

From: rekrutacja <ofertawebmaster_malpka_o2.pl>
Date: Sat Aug 21 2004 - 16:18:57 CEST

tak ale jak zrobic dyskietke bootowalna, instalacyjna z wlasnego kernela
2.6, po zrobienu jej raw rite pokazuje mi sie ze directly boot disk jest juz
nie zuportowany i zeby uzyc boot loadera, z tym ze wstedy nie zaladuja sie
poprawnie 2 pozostale dyskietki instalacyjne.

Uzytkownik "Dominik L.. Borkowski" <dom@vbi.vt.edu> napisal w wiadomosci