[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: ilość procesów mysql

From: Gilder <gilder_malpka_usun.to.interia.wytnij.pl.to.tez>
Date: Thu Aug 19 2004 - 18:17:47 CEST

Dnia 2004-08-18 10:05, Użytkownik gilder napisał:

> dodam, że ustawiałem już chyba wszystkie parametry związane z wątkami:
>
> thread_concurrency=4
> thread_cache_size=4
> innodb_thread_concurrency=4
> max_delayed_threads=4
>
> mimo ustawiania tych wartość to nadal uruchamianych jest 10 wątków naraz.
>
> Gdzie i co jeszcze moge zmienić ??

ponadto te dodatkowe procesy nigdy nie biorą udziału w dostępie do bazy,
bo przy jakimkolwiek połączeniu tworzone są nowe wątki, ponadto po
wydaniu komendy 'mysqladmin status -uxxx -pyyy' to wyświetla mi się że
mam tylko 4 wątki (Threads:4) a procesów mysqld jest 17 !!!!!

czy ktoś wie co może być odpowiedzialne za te pasożytnicze wątki/procesy ?

bardzo proszę o pomoc