[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kernel-headers

From: rmrmg <in_malpka_sign.atu.re>
Date: Thu Aug 12 2004 - 15:26:46 CEST

Nie ma slack.builda do tego pakietu ale moze ktoś wie jak to Patrick
robi, gdy spreparowałęm te nagłowki według lfs to oprócz
katalogów asm-generic i linux mam wiele plików i troche katalogów a
nie mam takoagu asm-i386. Czy wszystko poza asm-generic i linux jest
pakowane do tego katalogu, czy może proces preparowania tych nagłowków
jest bardziej skomplikowany?

--
.. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.. mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim