[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slackware+burton_1500.xp

From: Jacek K. Błaszkowski <cdlxxvi_malpka_NOSPAM.ds2.pg.gda.pl>
Date: Wed Aug 11 2004 - 20:02:11 CEST

Et circa horam Wednesday 11 of August 2004 13:53, clamavit arti:

   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> no vi chyba sie nie da sprawdzic temperatury procesora , chyba że ma
> jakąś opcje o której nie słyszałem :P\
> nie jestem pewien ale chyba lm_sensors służy do tego
Optymistycznie zakładam, że podkreślone fragmenty dostały się do Twojego
posta zupełnie przypadkiem, jakimś paskudnym zbiegiem okoliczności. Nie
mieściłoby mi się w głowie, że ktoś tu może fałszować wypowiedzi innych (w
tym wypadku MikeX'a) :-/

Pozdrawiam, jkb

--
"Drugiej próby samobójstwa - jakieś trzy lata później - Koslowski nigdy nie
podjął. Dostatecznie wcześnie dowiedział się o pożałowania godnym losie