[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache/virtualki/hosts

From: Przemysław C. <pc83_malpka_antyspam_wp.pl>
Date: Sun Aug 08 2004 - 10:07:47 CEST

misiek wrote:
> Czy do postawienia w LAN'ie serwera apacha z glowna strona i z jedna
> virtualka ktore ( obie strony ) sie mieszcza na tym samym serwerze POTRZEBNY
> jest serwer DNS typu BIND lub inny ?? czy wystarczy wpis do /hosts badz
> gdzies indziej.

wystarczy dokonac wpisow w /etc/hosts na kazdym pcecie w lanie ale chyba
lepszym rozwiazaniem jest serwer dns... chociaz zalezy to od liczby
pecetow... przypuscmy ze masz ich 50 i co? w kazdym musisz dokonac
wpisow w /etc/hosts... no chyba ze sa jakies automaty o ktorych nie wiem :)
pzdr
--
:: Przemysław C. ::
:: mailto pc83<at>tlen.pl or pc83<at>.wp.pl ::