[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Otwieranie linkow z poczty w thunderbird'e przy uzyciu firefox'a..

From: Krzysztof Pawlowski <msciciel_malpka_darkzone.ma.cx>
Date: Sat Aug 07 2004 - 10:00:35 CEST

Pawel Kot wrote:

> http://www.getlinuxonline.com/yabbse/index.php/topic,2208.msg14751
>
> pkot
Hmm... no jak mowilem rozwiazania problemu nie ma... do tego co jest tam
opisane to juz sam wczesniej doszedlem i sam sobie te skrypty
popisalem... problem w tym ze mi thunderbird nie przekazuje nazwy url'a
tylko plik tymczasowy w tmp, czyli zamiast www.wp.pl dostaje
/tmp/x-dfsgfs.html ...
Pozdrawiam

--
<< IRC : IrcNet : #bsd4pl, #llug >< WWW : http://darkzone.ma.cx >>
<< Linux Registered User : #212220 >< GG : 3383949 >>