[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack + squid + 2 karty lan

From: colnet <colnet_malpka_wp.pl>
Date: Fri Aug 06 2004 - 08:10:31 CEST

Krzysztof Pawlowski napisał(a):

> A co taki konfig musi posiadac specyficznego ?
> "Standardowy" konfig to Ci na 10 kart pojdzie..

Aha. Więc tylko specyficzne rzeczy żeby pracowały dwie karty lan.
Przechodzę z Freesco na Slack'a i nie chcę żeby userzy naszej
amatorskiej lan czekali aż uda sie w końcu skonfigurować Slack'a
tak żeby od razy pracował na tych dwóch kartach jako ze ciężko mi
jest konfigurować bo serverek wisi na scianie na 4 piętrze ja
też na takim mieszkam tyle że w innej klatce i przy każdym
ustawieniu jak coś się zwiesi muszę przemierzać te piętra i potem
z powrotem. Nie znam realii Slack'a, a wybrałem go bo np. Mandrake
strasznie zwindowsiał i wszystko wie lepiej jak co ustawić - adresy
IP kart też i sam ustawia inne niż ja zaraz po reboot'cie.
Chcę po prosty zanieść tam skonfigurowany Slack na dysku podłączyć
- mieć "pierwsze koty za płoty". Dzięki za odpowiedzi.