[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rolka pod slackware 10

From: Detro <brak_malpka_brak.pl>
Date: Wed Aug 04 2004 - 13:44:24 CEST

> Nadal nie działa :(

Rozumiem że nie działa tylko rolka a myszka jako taka działa.
A czy przy starcie uruchamia sie /etc/rc.d/rc.gpm?
Podobno mogą wystąpić problemy w X gdy jest uruchomione gpm.
Niestety nie mam więcej pomysłów jak zaradzić temu że nie działa rolka u
Ciebie.

To znalazłem na necie
Section "InputDevice"
  Identifier "Mouse"
  Driver "mouse"
  Option "Protocol" "imps/2"
  Option "Device" "/dev/psaux"
  Option "ZAxisMapping" "4 5"
  Option "Buttons" "3" <-- może ta opcja coś da. Może wstaw tu 2
EndSection