[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Rolka pod slackware 10

From: PAW <anonymous_malpka_mail.com>
Date: Wed Aug 04 2004 - 09:14:56 CEST

Wojtek Borzestowski wrote:

> Spróbuj sobie ustawić w pliku konfiguracyjnym Xów. W slacku 9.1 jest
> to XF86Config w 10 może to będzie coś z Xorg.

W Slackware 10 jest to plik /etc/X11/xorg.conf

Mam laptopa z wbudowana mysza (dziala jak ps2), z nia wszystko jest ok, tzn.
mozna regulowac w KDE jej predkosc itd. Ale mam tez podpieta mysz
Logitech-USB (model nieznany, 3 przyciski+rolka). Moje ustawienie to:

Section "InputDevice"
Identifier "Mouse2"
Driver "mouse"
Option "ZAxisMapping" "4 5"
Option "Buttons" "3"
Option "AlwaysCore" "true"
Option "Protocol" "imps/2"
Option "Device" "/dev/input/mouse0"
EndSection

....i nie moge jej regulowac, a przydalo by sie ciutke przyspieszyc ruch
wskaznika. Czy jest to mozliwe?