[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: i co tu poczac? server czy jakis soft pomoze?

From: Jan Alboszta <janek_malpka_usunto.gwozdzie.dhs.org>
Date: Wed Aug 04 2004 - 00:00:07 CEST

Dnia Tue, 3 Aug 2004 23:28:10 +0200
"didik" <jordi20@wp.pl> Napisal:

> Chce postawic server z dynamicznym podzialem , sytatyczny nie wchodzi w
> gre,ale zalezy mi glownie zeby to bylo na win 2000 or 2003 ,ale tez

Nie ta grupa.

A przed wpięciem windowsów w internet to zastanowiłbym się z dziesięć
razy. Toż skonfigurowanie tego tak aby było bezpieczne i nie padło ofiarą
pierwszego lepszego sassera czy innego blastera jest skomplikowane i
czasochłonne.

pozdr.
Janek

--
Algebra - równania z literkami, dla ludzi którzy maja problemy z liczbami.